Hidup perlukan keberanian...

Salam sejahtera semua....

Sudah lama saya tidak update blog My Art ni kan...(Itu la kan..lain kali jangan suka main banyak blog...;p..) Saya telah sambung master di UKM. So saya sangat sibuk dengan pelajaran....banyak benda yang saya terkejar-kejar sampai tak sempat nak buat editing gambar dan berchintan...;p...(yeke??) Walaupun blog My Idea sangat aktif, saya akan pastikan juga sekurang-kurangnya blog My Art pun aktif sebulan sekali..InsyaAllah..

Gambar diatas merupakan simple editing yang saya buat dalam 10 minit jer..sebab nak cepat upload dalam facebook sebelum pergi kelas semalam. Andai ada sesiapa yang ingin berkongsi pic yang mempunyai nilai makna yang mendalam sila email pada saya pic tu ok. Mungkin nanti saya akan curi masa untuk kite edit gambar tu bersama-sama...kalau dapat bagi yang belum di edit lagi bagus.

Saya suka kan gambar seperti pemandangan dan yang di atas...thanks to my future husband ;p for sharing nice pic.

p/s trademark my idea ;p malas nak tukar
0 Responses

Post a Comment

  • Followers


    ShoutMix chat widget