CD Cover
Design 1

Design 2

Design 3


Salam sejahtera semua !!!!

Lama dah tak update blog ni....tak dapat tunaikan kata-kata sebelum nih (=.=)

Dr Jamaiah minta saya buatkan cover untuk cd photo album research activities. Atas antara design yang telah dihasil kan...
Nampakkan betapa malas saya nih... punyer la takder seni...

Semasa nak menghasilkan design 1 saya tengah bz dengan assignment yang sangat berat. Saya tau dah mesti kena reject, so saya teruskan dengan design yang kedua, tapi Dr dan Ct tak berapa berkenan. Dr pun pilih yang design 1. Saya tau dia kesian nak suruh saya buat lebih. Takper dr, saya pun tak suka dengan yang pertama tu...so senyap dulu.

Selepas saya siap assignment, saya terus buat design 3 tu.

Tau dah yang design 3 ni pun tak comel (~.~) tak cantik. Dr pun dah tak kisah, janji ade cover. Hukhukhuk...ade sesiapa diluar sana yang pandai dalam seni grafik?? leh share dengan saya.

Oklah..saya tengah cari masa untuk print design 3, minggu depan dah exam...Selamat berjaya buat kengkawan yang nak amik exam gak...

byessss



Labels: | edit post
1 Response
  1. pakcik rasa yg ke 2 tu lebih ok ..simple.. mudah paham.... dan tak berserabut dengan kaler yg bermacam2......
    pakcik pun buta seni... huhuuh


Post a Comment

  • Followers


    ShoutMix chat widget